Culinair breien in het hospice

Woensdag 28 september streken de dames van Breicafé 'n Steekie Los niet neer op hun gebruikelijke stek in Het Cafeetje, maar bij ons in het hospice. In januari had Ina Schrama nog €1350,- langs gebracht en nu hadden zij alweer €1750,- bij elkaar gebreid! Dat kwamen zij met z'n allen brengen, zo zaten er ineens 10 vrouwen in onze woonkamer te breien.

Om iets terug te doen en onze dankbaarheid te tonen, bereidde onze vrijwilliger/chef-kok Jan Wolter Timmerman de heerlijkste hapjes (waaronder in chocolade gedoopte druiven geserveerd op heuse breipennen!) en konden we onder het genot van swingende smaakpapillen en vlijtige vingers nader kennis met elkaar maken, wat erg gezellig was.

Heel erg bedankt weer, lieve breiers en fijn dat we elkaar eens op deze manier ontmoet hebben, in het hospice waar jullie alles voor breien en verkopen.